Pogosta vprašanja

01.06.2017

Imate vprašanje? Odgovarjamo na nekaj najbolj pogostih vprašanj.

Za kakšne vrste dogodkov je specializirana Nikina Events?

Nikina Events je specializirano za organizacijo poslovnih in zasebnih dogodkov. To vključuje poslovne zabave za zaposlene ali posloven partnerje, otvoritve, promocije, lansiranje novih izdelkov, gala večerje, konference ali srečanja, obletnice, rojstnodnevne zabave, poroke in še veliko več. Ne glede na to ali načrtujete manjše srečanje 10 ljudi ali dogodek leta z več 100 udeleženci, imamo svež in ustvarjalen pristop, da pripeljemo vaše sanje v realnost.

 

Kakšne storitve organiziranja dogodkov ponujate?

Ponujamo vam različne vidike storitev načrtovanja dogodkov, ki vključujejo pripravo proračuna, izbira prizorišča, pripravo časovnega plana, izbira dobaviteljev po vaši meri, koordinacija na dan dogodka; vse od ideje do izvedbe.

 

Kako zgodaj moram začeti z organizacijo dogodka?

To je odvisno od dogodka, ki ga pripravljate. Večina začne z organizacijo vsaj 6 mesecev pred dogodkom. V primeru večjih dogodkov, kjer sodelujejo na stotine ali tisoče posameznikov in trajajo več dni, je potreben čas za organizacijo nekje od 12-18 mesecev. Za manjša srečanja je za dobro organizacijo dovolj mesec dni. Naš nasvet bi bil, da z organizacijo začnete čim prej. Smo se pa kot organizatorji morali znajti in v 3 tednih organizirati otvoritveni dogodek z več kot 100 udeleženci in ne boste verjeli – uspelo nam je!

 

Ali delate z drugimi podjetji na območju Slovenije za izvedbo vaših dogodkov?

Seveda, sodelujemo z veliko neverjetnih strokovnjakov iz vse Slovenije; gostinci, z direktorji raznih prizorišč, DJ-ji, glasbeniki, umetniki, cvetličarji, fotografi, podjetji za dekor in najem opreme,… Skozi organizacijo različnih dogodkov smo zgradili močne odnose v tej skupnosti, in poznamo zaupanja vredne strokovnjake, ki z nami vsak dogodek pripeljejo do uspeha.

 

Kateri so vaši najljubši vidiki organizacije dogodkov?

Naš najljubši del organizacije je poslušanje naših strank o tem, kakšne so njihove sanje in vizija o dogodku in nato, da z našim znanjem te sanje uresničimo. Obožujemo občutek, ko je stranka zadovoljna; to pomeni, da smo dobro opravili svoje delo. Njihov nasmeh pove vse… uresničili smo sanje!

 

Kateri so vaši nasveti strankam, da bi jim pomagali pri organiziranju dogodka?

  • Načrtuj vnaprej
  • Razvij realističen proračun
  • Določi število gostov
  • Naredi seznam želja – stvari, ki jih želite imeti na dogodku
  • Izberi organizatorja dogodkov – da se lahko vi osredotočite na druge segmente dogodka
  • Uživaj dogodek – mi smo tu, da vam pomagamo izpeljati dogodek in da se vi lahko brez stresa posvetite vašim gostom in uživate v dogodku.

 

Kaj, če želim sam organizirati dogodek?

Pozdravljamo idejo, da želite biti vpleteni v organizacijo biti udeleženi pri oživitvi vašega dogodka. V tem primeru vam še vedno lahko ponudimo pomoč pri koordinaciji na dan dogodka, da boste vi izkoristili priložnost in se posvetili vašim gostom, logistiko pa prepustili nam.

 

Kaj moram storiti, če želim začeti z organizacijo dogodka?

Pokličite Nikina Events! Z vami se bomo sestali na neobvezujočem 30-minutnem sestanku in poskušali najti pot kako zgraditi vaše sanje, da boste vi lahko uživali na dogodku – brez stresa!


Želite biti obveščeni o vseh aktualnih dogodkih na Nikina Events?

Prijavite se na naše e-novice.