Kako izbrati temo poslovnega dogodka?

21.11.2017

5 korakov do popolne teme vašega poslovnega dogodka!

Organizacija poslovnega dogodka ni majhna naloga. Tudi če delate s strokovnjakom za organizacijo dogodkov, še vedno obstajajo številne podrobnosti, ki bodo potrebovali vaš žig odobritve. Ena od prvih stvari, ki jo boste morali določiti, je tema, ki jo želite za vaš dogodek. Tema podjetja je ne samo vaša struktura dogodkov, ampak je učinkovito sredstvo navdihovanja vaših udeležencev s svojim sporočilom, ki jim daje tudi nepozabno doživetje. Tukaj je nekaj nasvetov za izbiro teme za vaš naslednji dogodek.

  1. Preglejte svoje cilje dogodka

Kateri je ključni cilj vašega srečanja? Kakšno sporočilo želite posredovati svojim udeležencem? Ne glede na to, ali gre za zbiranje sredstev, letno konferenco ali pogostitev poslovnih partnerjev, navedite, kaj želite doseči s tem dogodkom. Določite ključna sporočila, ki jih vidite na površini. To vam bo dalo izstrelitveno točko za ugotovitev, kako postati bolj specifičen pri svoji temi. Sčasoma boste morali v svojo temo vključiti svoja ključna sporočila, zato morate zagotoviti, da se lahko vaše sporočilo enostavno vključi v katero koli temo, ki jo izberete.

 

  1. Razmislite o naravi dogodka

Formalni zbiranje sredstev, ki želi narediti vtis pomembnim donatorjem, ne bo zahteval iste vrste teme kot vaš novoletni dogodek. Še enkrat upoštevajte ključna sporočila in splošne cilje. Ali nagrajuješ svoje zaposlene za odlično poslovno leto? Ali gostiti golf turnir za potencialne vlagatelje? Ali promovirate nov izdelek? Vse te stvari je treba upoštevati, ko izberete svojo temo.

 

  1. Razmislite o strukturi vaših gostov

Kdo se bo udeležil tega dogodka? Pomembni donatorji / vlagatelji? Zaposleni? Zaposleni in njihove družine? Poslovni partnerji? Kakšna je starostna shema vašega seznama gostov? Razmislite, kaj bi bilo zanje pomembno in kako bi lahko oni uživali. Če ste imeli pretekle dogodke in so vaši gostje dokončali ankete, si oglejte povratne informacije in ugotovite, kaj bi bilo dobro narediti.

 

  1. Razvijte slogan dogodka

Če se borite, da bi pripravili dobro temo korporativnega - poslovnega dogodka, lahko slogan pomaga določiti, kako izbrati temo. Tudi če na koncu ne uporabljate slogana, vam lahko v času vašega načrtovanja pomaga, da se osredotočite na pomembne stvari v vezi teme.

 

  1. Dobite navdih za temo

Brskajte po spletu ali si oglejte na spletnih mestih, kot je Pinterest, da bi videli, kaj so storile druge organizacije,  in da bi tako dobili navdih za svojo temo prihajajočega dogodka. Oglejte si, kaj je v trendu, katere teme dogodka so bile gostom všeč in, še bolje, kaj so udeleženci sovražili. Učite se od napak drugih ljudi in njihovih uspehov.

 

 

  1. Živite temo v času organizacije

Ne glede na to, katero temo izberete za svoj dogodek, bodite pripravljeni to storiti! Najboljše teme so tiste, ki jih ni treba razlagati in ki so očitne od trenutka, ko vaši udeleženci vstopijo na dogodek. To pomeni, da je celotni dogodek v skladu z vašo temo, kar zadeva dekoracijo, pravil oblačenja, glasbo, hrano itd. In, da tema govori vašo zgodbo!

 

 

Izberete lahko temo dogodka, ki bo izpostavila vas in vaše podjetje. Pomagamo vam lahko odkriti vaša ključna sporočila in na podlagi tega odkriti kakšna tema bi bila najbolj primerna za vaš dogodek, predvsem pa zabavna in zanimiva za vaše goste.

 

Želimo vam uspešen brainstorming, ko boste iskali idelano temo vašega dogodka!

 

Nina Kokelj - Nikina Events

 

 


Želite biti obveščeni o vseh aktualnih dogodkih na Nikina Events?

Prijavite se na naše e-novice.