5 Korakov za načrtovanje korporativnega umika!

Kaj je korporativni umik? To je poslovni dogodek, ki se ponavadi izvaja v kakšnem letovišču ali drugi eksotični lokaciji, kjer se vodstvo ali zaposleni podjetja zberejo za seminarje in team building dejavnosti.

Beseda "stres" je postala vsakodnevna fraza v današnjem svetu. Podjetja po vsem svetu priznavajo, da se mnogi njihovi zaposleni začnejo spopadati s pritiskom in nešteto odgovornostmi, ki so del delavnika. Stopnja pritoževanja zaposlenih z vsakodnevnimi telefonskimi klici, e-poštnimi sporočili, sestanki in roki ter višanja prometa v številnih organizacijah, je višja kot kdajkoli prej.

V tej fazi nastopi korporativni umik. Možnost, ki jo morajo podjetja imeti za »reset«, da bi oživili svoje zaposlene in okrepili odnose med ljudmi, ki vodijo podjetje. Korporativne umike nudijo sodelavcem odlično priložnost, da se medsebojno povežejo in premišljujejo o delu, hkrati pa se zabavajo. Takšni umiki verjetno dolgoročno izboljšajo osnovo podjetja. Korporativni umiki postajajo možnosti, da spodbudijo delovno silo in pridobijo ljudi, da se bodo ukvarjali z delom, ki ga je treba opraviti.

Organiziranje uspešnega korporativnega umika zahteva veliko truda in trdo delo. Rezervacije lokacije, organiziranje prevoza, priprava dnevnega reda in zagotavljanje, da vse poteka nemoteno. Torej, kakšni so koraki za ustvarjanje pozitivne izkušnje?

  1. Edini način, kako lahko načrtujete uspešno korporativno (ali neprofitno) umikanje/potovanje je, da ugotovite kakšni so vaši cilji in si prizadevate, da jim sledite.
  • Kakšen je namen umika?
  • Katere probleme poskušate rešiti?
  • Kakšne so notranje težave v vašem podjetju, na katerem boste delali?
  • Kakšne so zunanje težave, ki jih želite popraviti kot ekipa?
  • Ali je to priložnost za zbliževanje ekipe (team building)?
  1. Kdo se bo udeležil umika? Je to dogodek za celotno podjetje? Je to dogodek v oddelku? Odločitev o tem, kdo bo prisoten in kaj bo prispevala vsaka oseba, bo pomagala pri določanju ciljev in akcijskih načrtih. Odločitev o tem, kdo bo povabljen k umiku, je v veliki meri odvisna od namena in agende (dnevnega reda) umika. Če je cilj zagotoviti, da vodstvena ekipa doseže dogovor o planih za prihodnje leto, bi bilo morda smiselno omejiti sodelovanje samo na tej skupini. Če želimo povečati prispevek in sodelovanje zaposlenih, je logično, da povabite večje število ljudi.
  2. Izbira pravilnega dnevnega reda je ključnega pomena pri zagotavljanju čim večjega izkoristka vašega umika. Vaš dnevni red naj bo osredotočen, specifičen in dosegljiv. Obstaja omejitev, koliko lahko dosežete, in poskušanje storiti preveč pogosto ne prinaša ničesar.
  3. Odločite se lahko, da boste umik vodili sami, imenovali odbor za umik ali pa najeli zunanjega pomočnika/organizatorja dogodkov. Če se odločite za zunanjo pomoč, je potrebno to osebo v projekt vključiti že v zgodnji fazi načrtovanja. Zunanji pomočniki/organizatorji lahko pomagajo, da se vaši sestanki izvajajo po načrtih, poskrbijo, da je osebje osredotočeno in na mestu, in zagotavljajo, da so cilji organizacije izpolnjeni. Posrednik tretje stranke ima tudi ključno vlogo pri ohranjanju nevtralnosti. Lahko pospešijo proces in pridobijo rezultate, ki jih išče podjetje.
  4. Določitev lokacije za vaše umikanje je ključnega pomena. Čeprav se zdi zanimivo, da bi potovali v tropsko letovišče s petimi zvezdicami, ki je dostopeno samo s helikopterjem, smo se naučili, da je dostop do lokacije umika prav tako pomemben, kot sam umik. Iskanje krajev blizu glavnih letališč, ki niso preveč oddaljeni od samega kraja, prav tako pomaga zaposlenim, da se počutijo sproščeno in da so veseli, da bodo preživeli čas s svojimi kolegi.

Team building, priznanje, medosebne interakcije in osebno izkustvo so cilji umika, ki vodijo k revitalizaciji na delovnem mestu. Zaposleni so bolj produktivni in motivirani, ko občutijo večji občutek vpletenosti v uresničevanje ciljev in idej organizacije. Skrbno načrtovani umik motivira zaposlene, saj spodbuja njihovo ustvarjalno sodelovanje pri določanju ciljev in prispevanju k odločitvam.

 

Želimo Vam Uspešen in Produktiven Umik!

 

Primeren prostor s čudovitim ambientom in dobro energijo za poslovne dogodke - NIX EVENT VENUE

 

V kolikor potrebujete pomoč pri organizaciji vašega naslednjega dogodka, smo vam na razpolago – info@nikina.euNIKINA EVENTS.

  

Nina Kokelj - organizatorka dogodkov