Organizacija dogodkov

Storitve in Paketi

Vaš dogodek je za Nikina Events zelo pomemben. Naša cena storitev je odvisna od vrste dogodka, velikosti, lokacije in kompleksnosti. Med našim brezplačnim začetnim posvetom z vami, ugotovimo, katera od naših storitev bi najbolje ustrezala vašim potrebam. Nato vam na podlagi vaših informacij pripravimo ponudbo in strukturo cen, ki je specifična za vas in vaš dogodek, kakršnega ste si zamislili.

Za najem organizatorja dogodkov vam ni potrebno seči globoko v žep. Nikina Events ponuja tudi urno svetovanje.  V kolikor delate z omejenim proračunom, vam lahko prihranimo nekaj denarja s priporočili določenih dobaviteljev, da ne prekoračite svojega proračuna. Nekaj ur ključnih posvetov vam lahko prihrani veliko časa in denarja.

Mnogi mislijo, da si ne morejo privoščiti organizatorja dogodkov, če so si zamislili bolj oddaljeno lokacijo. Nikina Events načrtuje dogodke tudi izven meja Slovenije zato, da Vam (našim strankam) organiziramo dogodek vaših sanj na lokaciji po lastni izbiri.

Vse ponudbe in strukture cen, ki jih pripravi Nikina Events so oblikovane po meri, tako da ustreza vašim edinstvenim potrebam. Na podlagi začetnega posveta spoznamo vas in vaše želje ter ocenimo raven podpore in storitev, ki jih potrebujete, da lahko sestavimo ponudbo, ki zadovoljuje te želje. Ne glede na to ali potrebujete urni posvet ali celotne storitve, ciljamo na to, da vam pripravimo ponudbo, ki ustreza samo vam!

 

 

PAKETI ORGANIZACIJE DOGODKOV:

BASIC PLAN:

Ta paket vsebuje vse, kar potrebujete za začetek organizacije, vključno z:

  • Prilagojen seznam opravkov od začetka do dneva dogodka
  • Celoten seznam proračunskih dejavnikov
  • Seznam priporočenih prireditvenih prostorov in dobaviteljev, ki temelji na vašem proračunu, stilu in osebnosti.

 

DAY PLAN:

Za Nikina Events paket Day Plan ni samo storitev za dan dogodka. Naš celovit paket vključuje prisotnost na dan dogodka in veliko ur načrtovanja in usklajevanja pred dogodkom, da združimo vse malenkosti, ki zagotavljajo nemoten potek dogodka, brez stresa (za Vas ). Naš paket vsebuje naslednje:

  • Sestanek z vami vsaj 3 mesece pred dogodkom, da spoznamo vašo vizijo.
  • Glede na želje in vizije predstavimo urnik za dan dogodka, vključno z vašimi dobavitelji.
  • Komunikacija z vašimi dobavitelji za potrditev urnika, sa bo vse potekalo gladko in da bo odgovarjal vsem prisotnim.
  • Pregled vseh pogojev poslovanja vaših dobaviteljev, da ni spregledana kakšna podrobnost.
  • Potrditveni klici dobaviteljev teden dni pred dogodkom za dokončno oblikovanje časovnice.
  • Udeležba na vašem zadnjem sestanku in pregled prizorišča dogajanja.
  • Usklajevanje in nadzor vseh dobaviteljev na kraju dogodka pred začetkom.
  • Koordinacija uradnega dela dogodka, dokler se ne zaključi zadnji načrtovani del.
  • Pomočnik na dan dogodka, če je več kot 100 gostov.

 

CUSTOM PLAN:

Ker so naši paketi povsem po meri, lahko v paket Cusom Plan vključimo samo nekatere ali vse spodnje točke:

  • Sestanek z vami vsaj 3 mesece pred dogodkom, da spoznamo vašo vizijo.
  • Glede na želje in vizije predstavimo urnik za dan dogodka
  • Prilagojen seznam opravkov od začetka do dneva dogodka
  • Celoten seznam proračunskih dejavnikov
  • Dekor – Pomoč pri razvijanju vašega stila, barve, teme, ki bo predstavljala vaš edinstven dan. Priporočila za celotno postavitev cvetličnih aranžmajev, dekorativnih okraskov, razsvetljavo, postavitev pohištva, da bo vaša vizija postala resničnost.
  • Styling dogodka – Kot oblikovalci dogodkov vam lahko pomagamo pri celotni vizualni podobi samega dogodka
  • Priporočila dobaviteljev in koordinacija le teh – Ker smo v poslu že kar nekaj časa, nudimo celovito in strokovno mrežo dobaviteljev (cvetličarji, fotografi, video produkcija, glasbeniki, umetniki, zabavljači, catering, prireditveni prostori,…) katere vam priporočamo glede na vaš stil, namen, proračun in osebnost.
  • Uskladitev poslovnih pogojev – Pregled in pogajanja glede poslovnih pogojev dobaviteljev, da po nepotrebnem ne pride do skritih stroškov.Organiziramo in se udeležimo vseh poslovnih sestankih z dobavitelji (pregled kraja dogodka, pokušina hrane in pijače, dekor, glasbeniki,…).
  • Priprava vseh potrebnih tiskovin: vabila, imenskih kartic, menijev in drugih tiskovin.
  • Koordinacija vseh najetih predmetov: šotori, prti, mize, stoli, prenosna stranišča, grelniki, generatorji, plesni pod,…
  • Koordinacija prevoza na dan dogodka. Zagotavljati nemoten potek vseh transferjev za vse udeležence na dogodku.
  • Priprava darilnih paketov za goste: ideje, nakupovanje, priprava daril
  • Redno obveščanje o opravljenih aktivnostih organizacije
  • Analiza uspešnosti dogodka in predložitev vse dokumentacije
  • Neomejena količina klicev in e-mail sporočil

 

Še danes se odločite za načrtovanje vašega dogodka!


Želite biti obveščeni o vseh aktualnih dogodkih na Nikina Events?

Prijavite se na naše e-novice.